lundi 12 mars 2012

REVOLTE by CAN DOGAN !..

album " REVOLTE "..
çizgi roman albümünden..
Bana bu albümünde dünyaya kurtarici olarak gelen bir lider rolü verdin..saatlerce çizdin beni ...ama ben hala dünyayi kurtaramadim...beni affet :(
ama onu çizmeye yeminliyim...

Can abi !..
2 sene olmus seni kaybedeli. ama seni unutmadik..
1 Mayis 1977'de Taksim'de polis kursunlarina hedef oldun..
yilmadin davandan
IGD ( Ilerici Gençler dernegi üyesi idin..Belçika'ya geldin TKP ile tanistin..
Ailemizin en hizlisi se
ndin bu devrim yolunda..
Kellesini bile verecek kadar..
Sonrada sanatla yasadigin yillar..acisi ve tatlisiyla köküne kadar yasadin sen bu hayati..

Insanliga umudunu hiç yitirmeden..
Kainatin sonsuz bosluguna senin için selam yolluyorum..
Aydin abime, çetin kardesime de söyle ;
SIZLERI COK ÖZLÜYORUM..
kardesin Ismail


ÖLÜMÜNÜN 2. YILDÖNÜMÜNDE
AGBIMIZ RESSAM CAN DOGAN'I SEVGIYLE ANIYORUM !..
" Ateist iseniz kainatin sonsuz bosluguna bir selam yollayiniz,
Panteist iseniz onun ruhu ve diger ruhlarla konusunuz,
Monoteist yani tanrili dinlerdenseniz eger Isa, Musa ya da son peygamber Hz.Muhammed askina Fatiha okuyunuz."
http://coindart.deviantart.com/gallery/ # _featured - 2

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire