vendredi 13 janvier 2012

DIS MIHRAK PROTEST !..

" EMEK EN YÜCE DEGERDUR !.."
Bu konuda bana destegini ve duyarliligini esirgemeyen Gülek Kandirali'ya ve diger dostlarima en içten sevgilerimle..iyi ki varsiniz..











DUYURU !..
Bazi yanlis anlasilabilecek durumlari önlemek için, bu duyuruyu sizlerle paylasmak istiyorum..Bu Hamsi çizgisi bana ait degildir,fakat isminin "Hamsi " olmasini bu yardim projesi içinde öneren bendim......Bu maskot,daha önceden, Trabzon gençlik festivali için baskasi tarafindan hazirlanmis,bir logodur..Benim haksizliga ugradigim konu, kendi yapmis oldugum maskot , ve imzam bana sorulmadan resmimin üzerinden kaldiriliyor ve bu maskotla degistiriveriyorlar.. Olay bu..Benim itirazim Van depremi için hazirlanmis 20.000 adet basilan resimden imzamin silinmesidir.

( Tam Hamsilik bir hikayenin içinde buldum kendimi )..
olayin komik tarafi ise, bu Hamsi logosunun, daha önceden de bir heykeltras tarafindan, kendi eserinden alinti oldugu gerekçesi ile mahkemelik olmasi..)))

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire