lundi 11 juin 2012

FESTIVAL CULTURK 2012

Caricatures& Calligraphy Workshop by Ismail Dogan

Böylesi etkinlikte bana her zaman destegini saygi ve sevgilerini esirmeyen tüm dostlarima buradan tesekkürlerimi yolluyorum..Bir de sunu eklemek isterim ; Karikatür ve Hat standima onur veren katilimcilarin hemen hepsi halktan insanlardi.....Benimle birlikte etkinlikte yer alan sanatçi arkadaslarim disinda, sanatla ugrasan insanlarin festivale ilgisinin pek az olmasi da gözümden kaçmadi..Sanatçilar adina platform,dernek vs kurmak güzel de, devlet kursak  ne yazar, birlik olmadikça..buna ragmen ben halk çizeriyim..Sanati onlarla içiçe paylasmanin gururunu yasattilar bana begenileriyle..Bu benim için daha anlam tasir..Bir dahaki festivallerde bulusmak üzere..













Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire