jeudi 31 octobre 2013

Türban !..

"Türkiye'nin gündeminde artık türban sorunu yok" !..

2 commentaires:

  1. Bir Kadin olarak kisaca bir iki sey söylemek istiyorum Ön-yargisiz.
    Gelinen bu nokta belli ki Kadinlardan cok Masculin olan Milletvekillerini sevindirmistir.

    Degerli Milletvekili Kadinlar da malesef bu tezgaha gelip baslarina corab örmüstür.

    Bu tür "Özgürlükler" ancak onlari yarisdan keser, celme takar, Erkege daha fazla itaat etmeye zorlar, hele uluslararasi platformlarda (biraz keskin olacak ama) adam yerine bile koymazlar.

    Neden mi? sorusuna gelince.
    Verdikleri görüntü TBMM icin söylüyorum Islam ülkererinin bir baska versiyonu.
    Ne kadar saygi gördüklerini biliyoruz, görüyoruz.

    Son söz: Ismail Dogan cok fena iyi cizmissiniz. Lütfen karsit görüsleride posten yaparmisiniz? Nota.
    Kadinin adini var.

    Saygilarimla

    RépondreSupprimer
  2. ilginiz için çok tesekkür ediyorum...görüslerinize katiliyorum bende...bana gelen her türlü destek amaçli veya karsit görüs olsun yayinliyorum..buradan çok facebook sayfama yapiliyor karsit yorumlar..sevgiyle kalin

    RépondreSupprimer