jeudi 24 octobre 2013

HELAL " SEX SHOP " in Turkey !..

Sevgili izleyicilerim !

Her dinsel çizgilerimde tepki elestiri ve hakaret almaya alistim artik..

Fakat bu konuda hep sizlere kendimi ve çizgilerimi açiklamak zorunda kalmaktan usandim...Benim çizgilerim için...deki temiz inançli insanlarla sorunum olamaz..hepsine saygim var...

çizgiler görsel oldugu için bazilarina çarpici sok etkisi yapabiliyor..

Bunu çok iyi bilmenizi isterim..hiç kimseyi yaralamak ve provoke etmek ve polemik yaratmak niyetim yok !..Ama Islami ve dinleri baski ve ticari amaçla kullananlaradir hincim çizgi darbelerim..

Haberini okudum ;

Domuz etinden kebap yapan Helal Kebapçilardan sonra simdi ise " HELAL SEX SHOP" açildi..internet üzerinden satis yapiyor..ilginin yogun oldugunu satislarin bol oldugunu bildiriyorlar sitelerinde..Bu din simsarlarina, bu ahlak saticilarina haykirin öfkenizi bana degil...beni daragacina assalarda

ben her türlü sahtekarligi CIZECEGIM !...

2 commentaires:

  1. Mutlu günler Ismail Dogan,

    ilk önce sunu söyleyeyim isinizi cok iyi yapiyorsunuz
    ikicisi: bu din bilim kurgucularin sinirlerini cok iyi tahlil ediyorsunuz,
    cünkü cizginizle algiyi kolaylastiriyorsunuz.
    Dogal olarak onlarinda isleri desifre oluyor.....haliyle sizi de cok seviyorlar!!!
    Bu haberi ben ilk önce Al-Masry Al-Youm da okudugumda gülermisin aglarmisin! gibi geldi megerse bütün dünyaya haber olmus su komiklige bakin ya
    bunlar varya Helal sexin, ECO'sunu bile bulurlar.
    Is para olunca inaninki yakinda sarabin bile helalini sunarlar.

    Ben diyorum ki, lütfen cizmeye devam.

    Bye

    RépondreSupprimer
  2. çok sagolasiniz bu harika yorumunuz ve anlayisiniz için..destekleriniz bana güç veriyor..evet çizmeye devam !!..;)

    RépondreSupprimer