lundi 21 mai 2012

NAZIM HIKMET KÜLTÜR MERKEZI ( 20 MAYIS ANKARA )

Ankara 'da 20 Mayis Pazar günü  açilisi yapilan  Nazim Hikmet Kültür Merkezinin  töreninde YeniMahalle Belediye Baskani Fethi Yasar 'la beraber açilisin sürpriz konugu CHP Genel Baskani KEMAL KILICDAROGLU' nun elinden tesekkür plaketini almak beni daha da onurlandirdi..bir de o kadar kalabaligi görünce, bir kaç dakikaligina kendimi Basbakan sandim..:)))



Benimle beraber protokolde yer alan ünlü tiyatro sanatçisi oyuncu YILDIZ KENTER adina tiyatro salonu da yer aliyor Nazim Hikmet Kültür Merkezinde..çok heyecanli ve duygulu anlardi...sizlerle paylasmaya devam edecegim..Daha neler yaptim neler :)))


Degerli Nazim Hikmet Usta ve ben artik ayrilmaz ikiliyiz....:))onu bir sanat Merkezi ile anmak ve yasatmak onurlarin en büyügudür benim için..bu projeyi yasama geçiren Ankara Yeni Mahalle Belediyesini kutluyorum..imzam benden büyük artik..:)))

 

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire