lundi 21 mai 2012

BIRAZDA MIZAH !...

ISTE BIR SIYASETCI ILE KARIKATÜRCÜ ILISKISI ..:)))



SIYASETCI ILE KARIKATÜRCÜ ILISKISI ..:)))

Yanimdaki güleç temiz yüzlü, siyasetçi beyin bana çankaya belediye baskan yardimcisi oldugunu fisildamislardi yanilmiyorsam..Bi türlü yakasindaki rozetine bakamamistim. günesten ...ama yanilmisim..:...)) yardimci degil baskanin ta kendisi imis..!.Ceketimi iliklemek istedim ama dügme yerine fermuar olunca vazgeçtim..:) Bakmayin böyle durduguma..arkamizda fedai gibi duran sahistan korkuyordum belki de..:)) iyi kaynasmistik bu baskanla....hatta bir ara diger yaninda olan Ressam Hikmet çetinkaya'yi ve beni kollarinin arasina alarak ; " çek bakalim bizi sanatçi dostlarimizla " demisti fotografçilara..:))

Protokolden SIKILMIS olmaliydim herhalde..veya canim sigara içmek istiyordu vs..:))

Heh .;simdi hatirladim.bir ara .su harika çiçekler boyayan ressam Hikmet çetinkaya , protokol sandalyesi ile ayagimin üzerine oturmustu..ben de acimi göstermek istemiyordum herhalde ondan bu yüz böyle..:))

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire