samedi 18 février 2012

CARTOON CONTEST BELGIUM....( FEDACTIO )














Ministre Emir KIR, caricaturiste Ismail Dogan,,caricaturiste Jacques Sondron





Members jury














Belçika Aktif dernekler Federasyonu(FEDACTİO) tarafından düzenlenen 50 etkinlikten biri olan ´ Göç´ konula karikatür yarışmasının sonuçları düzenlenen bir törenle açıklandı..
Federasyon merkezinde düzenlenen törene jüri üyeleri, İsmail Doğan, Rudy Gheysens,Kurt Kliervalkeneers, Ronald Vanoystaeyen, Pierre Kroll´ün seçimi ile karikatür yarışmasının birincisi Belçikalı Luc Vernimmen oldu.İkinciliği ise yine Belçika´dan Nikolas Hendricks elde etti. Üçüncü ise Bulgaristan´dan Peev Tsocho oldu.
Haber ve foto :

http://www.yenihaber.be/go.php?go=30d265d&do=details&return=last_news&pg=1


Not :
Yarismaya gelen harika eserlerden seçim yapmak zor oldu..kazananlar arasinda Türk çizerleride görmek isterdim..Bazi çizgilerin daha önceden de baska yarismada derece aldigi halde orada da katildiklarini gözlemledim..usta olsalar da, pas atmadim ..:) Juri üyesinin yerinde degerlendiren tek Türk çizeri oldugumdan biz sahaya zaten bastan 1-4 maglup çiktik :)) ben bazilarindan seçtiysemde yeterli olmadi..Sevgili Muhammer Olcay, Serpil Kar,Oguz Gürel,Cemalettin Güzeloğlu'nun çizgileride ödüle deger kalitede çalismalar idi....Nice çizgilere !..Kazananlari kutluyorum..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire