mardi 22 novembre 2011

BEDELLI ASKERLIK !..


Çifte vatandaş olduğumdan, her iki ülkeme de vatan borçum olduğunu düşünerekten, iki ülkemde de askerlik yapmak aklıma geliverdi birden !..

- Allo ? Savunma Bakanlığına bağlı askeri hastane mi ?
- Siz kimsiniz ?..
- Ben mi ? Heuu.. İsmail Doğan !..
- İsminizin bizde kaydı yok !..imatrikülasyon ne ?
- Ne mastürbasyonu mösyö ?..Ben sadece askerlik yapmak için muayene olmak için aramıştım.
- Yaşınız kaç sizin ?..
- Yaşım kırk altı, Mösyö !..
- Belçika Milli Savunma açısından, askerlik için çok yaşlısınız, !..…
-
- Hiç olmazsa beni muayene edin o zaman !..Askerlik yapamaz diye bi rapor verin ki, bana belki ,Türkiye için de lazım olur..
- Olmaz, öyle rapor veremeyiz !..Dedim ya !..Bizde kaydınız yok !..
- Ama ben Belçika’ya da, bana verdiklerinden dolayı, bir borcum oldugunu düşünüyorum !..
- Fazla düşünmeyin o zaman !.. Asker düşünmez !..
- Peki parayla askerlik yapsam, olur mu ?.. Aynı Türkiye’deki gibi ?..
- Sağol Mösyö !..Bizim, sizin paranıza ihtiyacımız yok ! Bize parayı NATO veriyor !..
- Pat !!!! ( Telefon kapanıyor !..)

Evet, Belçika para teklif ettiğim halde, bana bir türlü askerlik yaptırmadı . !
Yaşasın !..O zaman Türkiye’de yaparım ben de nihayet !..Değil mi ?
Hem Türkiye, büyük ülkedir !..öyle yaş, maş, ayırımı yapmaz !…..
Bekle beni o zaman Türkiye !.. Askerligimi yapmaya, vatan borcumu ödemeye gelecegim !.
Kaç paraydı ya ?.
Neyse , şu paracıkları bi biriktirelim, hemen geliyorum !..

Söz !!..
09/04/2009, İsmail Doğan

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire