mardi 3 mai 2011

NAZIM HİKMET KÜLTÜR MERKEZİ'NE İSMAİL DOĞAN LOGOSU ( BINFIKIR GAZETESI )..

Belçika’da yaşamını sürdüren Karikatürist İsmail Doğan'ın çizdiği Nazım Hikmet portresi, Ankara Yeni Mahalle Belediyesi’nin açacağı " Nazım Hikmet Kültür Merkezi" nin logosu yapıldı.
Kültür Merkezinin ön cephesine büyük boy olarak yaptırılan portrede İsmail Doğan'ın imzasi da yer alıyor.
Konser, sergi, tiyatro ve nikah salonlarının yer alacağı kültür merkezi ile ilgili görüş bildiren çizer arkadaşımız İsmail Doğan “insanlık anıtlarının yıkıldığı bir dönemde, böylesi büyük bir sanatçımız adına kültür merkezi açılması, insanlik adına önemli bir adımdır.” şeklinde konuştu ve logosunun böyle bir amaçla kullanılmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
http://www.binfikir.be/news/125/ARTICLE/6720/2011-05-03.html

2 commentaires:

  1. tebrik ediyorum çok grurlandım İsmail amcamız..harika bişey ne desem azdır.çoook öpüyoruz.sezenyamandilek

    RépondreSupprimer
  2. ben de sizleri öpüyorum..!
    çok tesekkür ediyorum..

    RépondreSupprimer