KARIKATORIAL

KARIKATORIAL
Tanitim

mercredi 25 août 2010

İSMAİL DOĞAN : HAYDAR ABİ REYTİNG İÇİN TOPAÇ HAREKETLER ÇEKİYOR !..


İş iyice kızıştı. Yalkavuk’un Haydar ABi’ye yazdığı mektupta adı geçen Karikatürist İsmail Doğan Haydar Abi’ye meydan okudu. Haydar Abi ve Yalkavuk’a gıcıklık olsun diye Binfikir’e geri döneceğini söyleyen Doğan’ın gönderdiği yazıyı yayınlıyoruz. Haydar ABi’ye « döndürünce her renge giren topaç » deme cesareti gösteren Doğan’ın henüz polis koruması istemediği öğrenildi. İşte mektup :


Şu Haydar Abi ve Yalkavuk ikilisinin ağızlarını kapatacak benden başka kimseleri olmadığından, bu iş gene bana düşüyor anlaşılan.. Neymiş, donbabadon bir yerden uyduruk, hakaret dolu bir mail almışlar da, o maili yollayan kişi ben olabilirmişim…

Oolüm ben sizi ööle bir yamuk çizerim ki, bir daha ayağa bile kalkamazsınız..!

Haydar Abi, reyting yapmak için bazen böyle topaç hareketler çeker biliyorum .. Yalkavuğuna Donbabadon bi yazı yazdırıp aklı sıra gündem yaratacak..
Asıl dönek olan benim aslında ya… Ama solculuktan asla !.. Geri dönmeyi pek sevmem ama, Binfikir’e geri dönüyorum tek bi size gıcıklık olsun diye.. Ama ben, Haydar Abi gibi, « ciğim », « cuğum »lu dostluklar kurmam politikacılarla.. Hele hele «EVET » mi, « HAYIR« mı gibi, referandumlarla, halkımı da böldürmem.. Tehlikeli oyunlara alet olmam senin gibi.. Nerdeyse topaca döndün!.. Ne renk olduğun belli değil.. Bukalemun gibisin be kardeşim..
Ama sen bir yana, ben bir yana koçum.. Seninle uğraşacak vaktim yok.. Şunun şurasında bir albüm projemiz var sırada, onu bi bitirelim, sonra gene çizerim seni !.. Yamuk çizer’den dobra dobra !..
25/08/2010, İsmail Doğan


http://www.binfikir.be/news/135/ARTICLE/6084/2010-08-25.html

2 commentaires:

  1. Ismail bey hic de iyi etmediniz. Haydar ABi topac gibi cevirir sizi. Bulasmayin, yamultur.

    RépondreSupprimer