dimanche 11 octobre 2009

ĺSMAĺL DOĞAN par MUHARREM AKTEN !.

Çizer dostum Muharrem AKTEN ’ den
ĺsmail DOĞAN Portresi !..

5 commentaires:

  1. :))
    karakter yildizi gibi olmus...
    tebrikler muharrem..
    belki toonpool sayesinde "hollywood" kapilari
    bile acilir..
    duyuyor musun ismaiilllL?!? :)

    RépondreSupprimer
  2. vaaaa!!!! Muharrem abi !..bu ne sürpriz böyle ?...
    Mest oldum vallahi !..su ana kadar beni böyle güzel yansitan çizgim olmadi!..Ellerine saglik söz !hep saklayacagim bu süper çizgini !! Tekrar tesekkürler usta !!!!

    RépondreSupprimer
  3. Erdogan abi ! dalga geçme!!ha! Bu yastan sonra Hollywood degil, ben ancak evimin kapisini bulurum .. Hep senin portrelerini gördük, biribirinden güzel çizgilerle..Birak ta Muharrem usta'dan bir çizgim olsun !!

    RépondreSupprimer
  4. benim için zevkti zevgili ismail kardeşim!aklımdaydın ama bu güne kısmet oldu işte.malum "ilhan abi" gelmeden olmuyo:))) beğendiğine çok sevindim iyi günlerde bakasın!

    RépondreSupprimer